سدید آلومینیوم

آدرس دفتر مرکزی:

خیابان پاسداران، برج سفید، واحد ۹۰۱

ایمیل ما:

info@sadidalum.com

سدید آلومینیوم

ورق آلومینیوم آنادایز (آبکاری)
قیمت ورق آلومینیوم آبکاری شده

قیمت ورق آلومینیوم آنادایز

ورق آلومینیوم آنادایز شده بعد از گذراندن یک فرایند ۶ مرحله‌ای به دست می‌آید و اقداماتی برای جلوگیری از زنگ زدن سطح فلز روی آن انجام می‌شود؛ در نتیجه آنادایز کردن فلز آلومینیوم، میزان جذب رنگ و قدرت چسبندگی فلز افزایش پیدا می‌کند و ورق آلومینیومی رنگ‌پذیری ساده‌تری خواهد داشت. علاوه بر این ورق آلومینیوم آنادایز شده نسبت به سایر فلزات مقاومت بیشتری در برابر سایش از خود نشان می‌دهد و توانایی بازتاب نور و حرارت بیشتری را دارد. ایجاد لایه آنادایز روی سطح آلومینیوم باعث براق شدن و درخشندگی بیشتر ورق فلزی می‌شود.

استعلام قیمت روز ورق آلومینیوم آنادایز

ورق آلومینیوم آنادایز بر اساس ضخامت آن و میزان اجرت مشخص میشود به همین دلیل باید میزان سفارش خود و ضخامت ورق را مشخص کنید و با دفاتر سدید آلومینیوم تماس بگیرید تا قیمت نهایی به شما اعلام شود.

  • ضخامت قابل آنادایز: 0.2 الی 30mm
  • حداکثر ابعاد قابل آنادایز : 1500x6000mm

کاربرد ورق آلومینیوم آنادایز شده

روکش روی که در فرایند آنادایز کردن به سطح ورق آلومینیوم می‌چسبد، ماندگاری و دوام بالایی داشته و از روی ورقه جدا نمی‌شود؛ به همین دلیل ورق آلومینیوم آنادایز شده طرفداران زیادی دارد و مصارف مختلفی را در بر می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین کاربردهای ورق آلومینیوم آنادایز شده می‌توان به تهیه وسایلی مثل لوازم الکترونیکی، اجزای شاتل فضایی و ظروف پخت و پز اشاره کرد. علت اینکه افراد زیادی برای خرید ورق آلومینیوم آنادایز شده اقدام می‌کنند این است که فلز آلومینیوم بعد از آنادایزینگ، قابلیت رنگ‌پذیری بالایی پیدا می‌کند و به راحتی می‌توان روی آن کارهای تزئیناتی و رنگ‌آمیزی را انجام داد؛ از همین رو ورق آلومینیوم آنادایز شده جزو مواد اولیه بسیاری از فرایندهای تزیینی قرار می‌گیرد.

مزایای ورق آلومینیوم آنادایز شده

آلومینیوم بعد از فلز فولاد، به عنوان دومین فلز پرمصرف در جهان شناخته می‌شود. اما جالب است بدانید استفاده از ورق آلومینیوم آنادایز شده مزایای بیشتری نسبت به فولاد آنادایز شده دارد. از جمله اینکه آلومینیوم آنادایز شده بر خلاف فولاد آنادایز شده، دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارد. سطح این آلیاژ یکنواخت و درخشان است و به همین خاطر در بسیاری از صنایع برای تزیینات استفاده می‌شود. در زیر برخی از مزایای ورق آلومینیوم آنادایز شده ذکر شده است:

  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • درخشندگی و زیبایی
  • رنگ‌پذیری بالا
  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • سبک
  • قابل بازیافت

خرید ورق آلومینیوم آنادایز شده

اگر شما هم در حوزه کاری خود نیاز به ورق آلومینیوم آنادایز شده دارید، می‌توانید انواع مختلفی از آن را در رنگ‌ها و ابعاد متفاوت خریداری کنید. در حال حاضر ورق آلومینیوم آنادایز شده در کارگاه‌های داخلی تولید می‌شود و کیفیت بالایی دارد. قیمت ورق آلومینیوم آنادایز شده بسته به ضخامت ورق، ابعاد، رنگ و برند آن ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی می‌توان گفت نرخ قیمت ورق آلومینیوم آنادایز شده به ازای هر ورق حداقل ۱۰۰هزار تومان خواهد بود. ورق آلومینیوم به دلیل سبک بودن هزینه حمل‌ونقل بسیاری پایینی دارد و علاوه بر این مدت زمان زیادی ماندگاری خواهد داشت؛ بنابراین خرید ورق آلومینیوم یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود.

چرا سدید آلومینیوم را انتخاب کنیم؟

سدید آلومینیوم با تکیه بر تجربه چندین ساله خود ، بهره گیری از مجهز ترین دستگاه ها و با متخصصان برتر این حوزه توانسته بهترین ها را برای مشتران خود فراهم کند تا بتواند با ارتقا سطح کار خود کارآفرینی بزرگی هم فراهم کند.
شما میتوانید از طریق سایت سدید آلومینیوم نسبت به استعلام قیمت روز انواع ورق آلومینیوم، مانند قیمت روز ورق آلومینیوم پلی کرافت ، قیمت روز کویل آلومینیوم و قیمت روز ورق آلومینیوم آجدار و… اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search
جدیدترین مقالات
سایت آماده صنعتی
آدرس ما:

تهران | خیابان ولیعصر

شماره تماس ما:

021-23222222

ایمیل ما:

email@yoursite.com